ارتباطات رسانه ای
آخرين مطالب
ژورنال جواهرات

چرا 21 دسامبر سال 2012 جهان به پایان می رسد؟!! 

 

نـاسـا:(شایعاتِ 21 دسامبر 2012 کارِ یک سری افراد سـود جوست!)

هرگونه سرنوشت مرگبار برای زمین در 21 دسمبر 2012 میلادی دروغ و بی اساس می باشد

بعد از این همه گمانه زنی و بحث در مورد سال 2012 حالا ناسا هم تصمیم گرفته تا با این دروغ و ادعای پوچ بجنگند. آقای دون یومانس مدیر دفتر اجرام مجاور زمین ناسا یک فیلم ویدیویی و یک مقاله ارایه نموده که حاوی واقعیت های علمی در مورد اتفاقات آسمانی سال 2012 می باشد. 
آقای یومانس با این کار خود توضیح میدهد که در سال 2012 هیچ اتفاقی نمی افتد. حالا ما هم خوشحالیم که این مقاله را جزو مطالب علمی برای رد پیش گویی های شوم سال 2012 برای شما ارایه میدهیم. 

آقای دون یومانس پژوهشگر ارشد علمی ناسا

مصاحبه آقای یومانس را در یوتوپببینید
ماه و زمین از نظر سفینه فضایی گالیله در 16 دسمبر 1992، یعنی 8 روز بعد از رویارویی این سفینه با زمان. در آن زمان سفینه فضایی گالیله از فاصله حدود 6.2 میلیون کیلومتر به عقب نگاه کرد تا این تصویر زیبا را از ماه در مدار زمین بگیرد. تصویر از ناسا. 
ظاهرأ در پایان سال 2012 علاقمندی خاصی به اجرام آسمانی، موقعیت و مدار آنها وجود دارد. من هم مثل شما علاقمند کتاب یا فلم خوبی در مورد اتفاقات فضایی اما فیلم یا برنامه های تلویزیونی در مورد سال 2012 اساس علمی ندارد. حتی خبر های تقلبی و دروغ به نقل از ناسا نشر شده که گویا در سال 2012 یک اتفاق فضایی رخ میدهد و این اتفاق واقعیت علمی دارد.

نیبیرو نام یک سیاره تخیلی است که در مسیر برخورد با زمین قرار دارد، اما به سادگی می گویم که چنین چیزی اصلأ وجود ندارد. هیچ شواهد معتبری بخصوص هیچگاه تلسکوپی یا دیگر ابزار نجومی وجود چنین جسمی را ندیده و وجود آن را رد می کند. حتی هیچ شواهدی دال بر اثرات گرانشی یا جاذبه ایی این جسم بر هیچ یک از اعضای منظومه شمسی ما دیده نشده. 
بناء هیچ پیشگویی معتبری برای اتفاقات نجومی در سال 2012 میلادی وجود ندارد. فعالیت خورشید همیشه بصورت یک دوره 11 ساله بوده که دوره بعدی اوج فعالیت های خورشیدی بین سالهای 2010 تا 2012 می باشد. اما زمین بطور منظم این دوره های افزایش فعالیت خورشیدی را بدون هیچگونه اثرات قابل نگرانی تجربه نموده. میدان مغناطیسی زمین به مثابه یک سپر خوب ذرات شارژ دار خورشید را همیشه دفع میکند. اما بر اساس یک دوره زمانی حدود 400 هزار ساله این قطب ها جابجا می شوند. ولی هیچ شواهدی بر تکرار این گونه جابجایی در سال 2012 وجود ندارد. حتی اگر قرار باشد این جابجایی چند صد هزار ساله میدان های قطبی آغاز شود، هیچگاه بر گردش زمین و یا بر جهت گردش محور زمین تأثیر نمی گذارد و چنین تغییر و جابجایی فقط در توان رستم دستان یا همان سوپر من فلم های تخیلی است که زمین را از جا می کند. 
یگانه کشش گرانشی یا جاذبه ایی مهمی را که زمین تا هنوز تجربه کرده و همیشه تحت تأثیر آن قرار دارد، نیروی جذر و مد میان زمین و ماه است. در چند دهه آینده هم هیچگونه هم خط شدن میان سیارات پیش بینی نشدهزمین هم در سال 2012 از میان صفحه کهکشانی عبور نمی کند. در ضمن حتی اگر این گونه هم خط شدن اتفاق بی افتد، اثرات آن بر زمین بسیار کم و قابل چشم پوشی است. هر ماه دسمبر زمین و خورشید تقریبأ با مرکز کهکشان راه شیری هم خط میشوند، اما این یک اتفاق سالانه است و هیچ پیامدی هم به دنبال ندارد. 
بنابرین پیش بینی تغییرات شوم یا سرنوشت مرگباری برای زمین در 21 دسمبر 2012 میلادی همه دروغ و بی اساس می باشد. در قرن های گذشته هم بار ها سرنوشت شومی برای زمین پیش بینی شده بود. خوانندگان این مقاله کاش همه فلم های دانشمند مهم نجومی آقای کارل ساگان را دیده بودند. اما برای کسانی که با کار های آقای سگان آشنا نیستند می گویم که آقای ساگان چندین سال قبل گفته بود " ادعا های بزرگ و خارق العاده نیازمند شواهد خارق العاده اند" و باور چنین سرنوشت شوم برای زمین در سه سال بعد دور از تصور است. از سوی دیگر اگر قرار باشد چنین اتفاقی بی افتد چرا جهانیان بی تفاوت نشسته اند.
کسانی که ادعای چنین اتفاقات شوم و جدی را برای 21 دسمبر 2012 می کنند، باید ثبوت ادعای خود را هم برای مردم پیش کش کنند. کجاست شواهد این اشخاص؟ دانش این افراد برای این ادعا بر مبنای چیست؟ 
در واقع این افراد هیچ ثبوتی در دست ندارند و تمام ادعا ها، پیش بینی یا هر گونه اسراری که در قالب کتب، فیلم های مستند و یا مقالات انترنتی در این مورد نمی تواند هیچ واقعیتی را تغییر دهد. در اخیر می گویم که هیچ ثبوت معتبری برای این ادعا ها وجود ندارد و نمی تواند هیچگونه اتفاق غیر طبیعی را برای دسمبر 2012 را ثابت بسازد.
این داشنمند میگوید:
این شایعات،کارِ یک سری افردا سودجو،پول دوست و بی فکر است اینان از راه ترساندن مردم کتاب ها،فیلم ها،سایت ها،بازی ها و...پول گیرشان می آیند و به این علت این شایعه را درست کردند.  
دنیــا تنها چندین روزِ دیگــر زنده اَســت(بیشین بینیم بابا!) 
بشینید شب یلدا هندونه تون رو بخورید که همش دروغه!!


{امام صادق (ع)}
ای محمد سلیم !
هر کس برای تو خبری از ما درباره تعیین وقت [ظهور] نقل کرد در تکذیب او درنگ نکن; زیرا برای هیچکس وقت ظهور را تعیین نکرده ایم. ))

https://www.civilica.com/p/84846
[ 29 / 9 / 1391 ] [ 13:49 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

شايعه اي كه ممكن است به واقعيت تبديل شود

آيا زمين نابود مي شود؟

يكي از عجيب ترين نظريه هايي درباره نابودي، تخريب يا تاريكي سه روزه زمين است كه به تازگي در قالب ايميل هاي مختلف كه تلاش شده تاثير گذار باشند، به همراه لينكي از وب سايت ناسا در ميان كاربران اينترنتي منتشر شده است. اين نظريه عجيب مي گويد در سال 2012 خورشيد و زمين و مركز كهكشان راه شيري، يا همان ابر قطورگيهاني مياني كهكشان با يكديگر همتراز مي شوند و آسيب هايي به زمين وارد خواهد آمد، يا به گفته اين ايميل، زمين براي سه روز تاريكي مطلق فرو خواهد رفت.

 در يكي از اين ايميل ها آمده است: "ناسا پيش بيني كرده است كه در 23 – 25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دي 91) و در زمان تراز كائنات زمين به مدت 3 روز در تاريكي كامل به سر خواهد برد.

براي مشاهده ادامه مطلب اينجا كليك كنيد

https://www.civilica.com/p/84846
[ 25 / 9 / 1391 ] [ 14:21 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

با حضور مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش
تمبر اختاصي ششمين نمایشگاه صنايع هوايي و هوانوردي ايران در کیش رونمایی شد

در دومین روز از ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، مراسم رونمایی و ضرب تمبر اختصاصی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش برگزار شد.
در اين مراسم كه با حضور عليرضا عامری مدیرعامل اين سازمان،منوچهرمنطقی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار شد، تمبر ويژه ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران رونمایی و توسط مسوولان ضرب و به برخي از مسئولان حاضر در نمايشگاه اهدا شد.

گفتني است تمبر اختصاصي ششمين نمايشگاه بين المللي هوايي كيش در 16 هزار قطعه منتشر شده و قابليت نصب بر روي مرسولات پستي را دارد.

در این مراسم علیرضاعامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی سخنانی کوتاه با اشاره به نقش برگزاري نمايشگاه بين المللي هوايي كيش در توسعه اين صنعت، ابراز اميدواري كرد اين نمايشگاه بتواند به اهداف مد نظر خود برسد.

https://www.civilica.com/p/84846
[ 22 / 9 / 1391 ] [ 20:4 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

معماری یک هنر اجتماعی‌ست. معماران گاه بناهایی را با ایده‌های شخصی طراحی می‌کنند و حتی می‌سازند، ولی بیشتر ساختمان‌ها با توجه به نیازهای اجتماعی طراحی می‌شوند. معمولا از معماران انتظار می‌رود که یک ساختمان مشخص را در یک مکان مشخص طراحی کنند. در روند ساخت یک ساختمان افراد زیادی درگیر می‌شوند؛ به مقدار زیادی سرمایه و منابع و به تخصص‌های دیگری به جز معمار نیاز است.
 
هم‌چنین قوانین و آیین‌نامه‌های ساختمانی تصمیم‌گیری‌های معمار را محدود می‌کنند. تصاویری که مشاهده می کنید، از بهترین نمونه های معماری در جهان است.
 
به گزارش تکناز برخی از این ساختمان ها جدید هستند، برخی از آنها در زمانهای دور ساخته شده اند. اما هر ساختمان تاریخچه و خصوصیات خاص خود را نسبت به زمان و مکان داراست که گویای فرهنگ و شیوه زندگی مردم در آن زمان و در آن مکان است.

براي مشاهده ادامه مطلب اينجا كليك كنيد

https://www.civilica.com/p/84846
[ 14 / 9 / 1391 ] [ 13:53 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

 

شاعران نام برده منتظر نظرات شما مي باشند(جديد)

اينجا كليك كنيد

**

*با سلام به شما شاعران و یاوران دانشنامه شعرآور* *شاعران نام برده در لیست

زیر به همراه آثار تازه منتشر شده از خودشان بی صبرانه در انتظار ارسال دیدگاه

ها و نظرات شما عزیزان می باشند*

https://www.civilica.com/p/84846
ادامه مطلب
[ 11 / 9 / 1391 ] [ 9:7 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

اگر بخواهید مدت زمان بیش تری لپ تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید. برای مراقبت درست از لپ تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.

 

https://www.civilica.com/p/84846
ادامه مطلب
[ 8 / 9 / 1391 ] [ 8:53 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

 مراسم تعزيه خواني و سوگواري حضرت امام حسين (ع) در كيش

براي مشاهد كليك كنيد

 

https://www.civilica.com/p/84846
[ 5 / 9 / 1391 ] [ 10:8 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

آدرس سايت                  http://www.xpango.com/?ref=92828342
تبلت موبایل پلی استیشن و...رایگان!!!!خواهش می کنم تا آخرش بخونید .ضرر نمی کنید .

موبایل - کنسول های بازی - MP4 - TABLET - LCD -  Apple TV - MP3 PLAYER)
انواع گوشی های جدید و تازه از تنور در اومده اصل که هر هفته هم سری های
جدید از انواع کمپانی ها در سایت قرار داده میشن.از قبیل اسمارت فون های
ابر مثل :
(Samsung Galexy s)
، (Nokia n8) ، (Apple iphone 4g) و 
 ...!
در ضمن چون سايت انگليسي ميباشد كاملا روش ثبت نام در ادامه مطلب توضيح داده شده.

براي مشاهده ادامه مطلب كليك كنيد

https://www.civilica.com/p/84846
[ 2 / 9 / 1391 ] [ 10:38 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

تعمیر و نگهداری از کاخ سفید بصورت یک مناقصه مطرح شد.
یک پیمانکار آمریکایی، یک مکزیکی و یک ایرانی در این مناقصه شرکت کردند.
پیمانکار آمریکایی پس از بازدید محل و بررسی هزینه ها مبلغ پیشنهادی خود را 900 دلار اعلام کرد.
مسؤل کاخ سفید دلیل قیمت گذاری اش را پرسید و وی در پاسخ گفت:
400 دلار بابت تهیه مواد اولیه + 400 دلار بابت هزینه های کارگران و... + 100 دلار استفاده بنده. ..
پیمانکار مکزیکی هم پس از بازدید محل و بررسی هزینه ها مبلغ پیشنهادی خود را 700 دلار اعلام کرد :
300 دلار بابت تهیه مواد اولیه + 300 دلار بابت هزینه های کارگران و... + 100 دلار استفاده بنده. ..
اما نوبت به پیمانکار ایرانی که رسید بدون محاسبه و بازدید از محل به سمت مسؤل کاح سفید رفت و در گوشش گفت: قیمت پیشنهادی من 2700 دلار است!!!
مسؤل کاخ سفید با عصبانیت گفت: تو دیوانه شدی، چرا 2700 دلار؟!!!!!
پیمانکار ایرانی در کمال خونسردی در گوشش گفت:
آرام باش...
1000 دلار برای تو...... و1000 برای من ....... و انجام کار هم با پیمانکار مکزیکی.

 

https://www.civilica.com/p/84846
برچسب‌ها: طنز,
[ 1 / 9 / 1391 ] [ 11:36 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]

دوری از خانواده به دلیل تحصیل، علاقه به ازدواج و تشکیل خانواده را در دختران کاهش داده و باعث می شود که دختران با دوستان خود به همان زندگی مجردی ادامه دهند و برای داشتن همسر دچار نوعی وسواس یا سخت گیری شوند.
دی‌نا: در سال های اخیر تعداد دخترانی که به زندگی مجردی گرایش پیدا کرده اند بسیار افزایش پیدا کرده است و علت آن را می توان در مسایل مختلفی مورد بررسی قرار داد، از جمله دانشجویانی که در شهرهای دیگر مشغول به ادامه تحصیل هستند، اما در بیش تر موارد می بینیم که این زندگی مجردی تنها در چند ماه خلاصه نشده و دختران به ادامه زندگی خود به این شکل اصرار می ورزند.

براي مشاهده ادامه مطلب كليك كنيد

https://www.civilica.com/p/84846
برچسب‌ها: اجتماعي,
[ 1 / 9 / 1391 ] [ 10:11 ] [ مدير وبلاگ: حبیب حمزه ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

حبيب حمزه رئیس اداره اطلاع رسانی
آرشيو مطالب
فروردين 1398
آبان 1397 شهريور 1397 خرداد 1397 فروردين 1397 اسفند 1396 بهمن 1396 آذر 1396 مهر 1396 شهريور 1396 خرداد 1396 اسفند 1395 مهر 1395 شهريور 1395 تير 1395 خرداد 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1